دوشنبه 21 شهریور 90, 13:13
ممنون پائيزان عزيز
خدا مشكل همه رو حل كنه
حالا كه مشكلم حل شده ميخوام تو خودم تغييراتي بدم
تغييراتي كه باهاش شوهرمو جذب خودم كنم
دوشنبه 21 شهریور 90, 12:43
با سلام خدمت دوستان عزيز
از بابت راهنمايي همتون خيلي خيلي ممنونم
درسته اكثر دوستان بهم گفته بودن كه اصلا از طرف من هيچ اقدامي صورت نگيره و فقط صبر كنم ، ولي به نظرم هر كس خانواده طرف مقابلش رو بهتر...
پنجشنبه 17 شهریور 90, 09:37
اكثر دوستانم تو مشاوره شون ازم خواستن كه صبر داشته باشم.
نه زنگ بزنم نه اس ام اس نه ايميل و ....
من به گفته هاي دوستان فقط ميخوام صبر كنم
چهارشنبه 16 شهریور 90, 12:45
ليلا جون چشم
اصلا هيچ تماسي نميگيرم باهاش
خدا بهم صبر بده
چهارشنبه 16 شهریور 90, 10:53
شما ميگين دعوت نميكردين افطار ،
خوب دعوت نميكرديم هم كه اوضاع خرابتر بود
من نميدونم چرا مادر شوهرم در مورد روابط و ضوابط بين خانواده ها حكم ميكنه كه فلان كار رو بكنيد ، فلان كارو نكنيد
ولي به ما...