سلام...راستش مشکل من اینه:
حدود3ماه پیش مامانم با آقایی آشنا شدالبته نه به صورت حضوری بلاکه به صورت اسمسی ..چون 1روز مامانم رفته بود توی یکی از اتاق ها ی گفتگو ودراونجابا اون آقاآشنا شداسم اون...
سلام...راستش مشکل من اینه:
حدود3ماه پیش مامانم با آقایی آشنا شدالبته نه به صورت حضوری بلاکه به صورت اسمسی ..چون 1روز مامانم رفته بود توی یکی از اتاق ها ی گفتگو ودراونجابا اون آقاآشنا شداسم اون...