دوشنبه 01 خرداد 91, 11:00
سلام مجدد به همه دوستان. یه خواهشی ازتون دارم. شما معمولا لحن صحبتتون خیلی تنده. میشه لطفا جواب تاپیک رو با یکم محبت و احترام چاشنی کنید.:46: مرسی دوستان.
تاپیکم که هست، پس تا قبلش رو در جریان...
سه شنبه 08 شهریور 90, 23:58
عید سعید فطر به همه مبارک. ممنونم بچه ها و بخصوص از شما فرشته مهربون. کم کم داشتم فکر میکردم به خاطر خودخواهیم این کار رو کردم. و برای همین عذاب وجدان گرفته بودم و شک کرده بودم. ممنونم از همه
سه شنبه 08 شهریور 90, 05:37
سلام مدیران محترم تالار. امیدوارم خسته نباشید و ممنون از زحمتی که میکشید.
فکر میکردم عنوان تاپیک درست باشه، اما اگر اینطور نیست میشه برام عوضش کنین. مثلا :ارتباط با فردی که میخواد برادرم باشه. یا...