سلام
29 سالمه دانشجوی فوق لیسانس هستم شغل خوبی هم دارم با درآمد کافی واسه زندگی در تهران. البته من تهرانی نیستم و خانوادم شیراز هستند.
شخصیت فوق العاده آرومی دارم و اهل هیچ خلافی (دود مشروب دوست...
سلام
29 سالمه دانشجوی فوق لیسانس هستم شغل خوبی هم دارم با درآمد کافی واسه زندگی در تهران. البته من تهرانی نیستم و خانوادم شیراز هستند.
شخصیت فوق العاده آرومی دارم و اهل هیچ خلافی (دود مشروب دوست...