سلام برادر خوبم KingReza عزیز.
خوبی عزیزم؟
نوشته هات رو خوندم، بعضی جاهاش رو با تموم وجود درک کردم چون خودم هم در شرایطی مشابه تو بودم. انتهای نوشته هات موهام رو سیخ سیخ کرد... آفرین پسر ادامه بده...
سلام برادر خوبم KingReza عزیز.
خوبی عزیزم؟
نوشته هات رو خوندم، بعضی جاهاش رو با تموم وجود درک کردم چون خودم هم در شرایطی مشابه تو بودم. انتهای نوشته هات موهام رو سیخ سیخ کرد... آفرین پسر ادامه بده...