به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 4 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: شوهرم دست از دیدن فیلم ها و عکسهای مستهجن برنداشته. من چیکار کنم؟کمکم کنید.

    http://www.hamdardi.net/thread-16522.html

    شاید این تاپیک بتونه کمکت کنه به من که خیلی کمک کرد


    دنبال این نباش که کامل فقط همش با تو باشه یا فقط به تو نگاه کنه این یه عادته که از مجردی داشته و...
  2. موضوع: شوهر بي احساس من

    بوسیله مادر
    پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    3,283

    RE: شوهر بي احساس من

    امیدوارم همه تو زندگیشون موفق باشن و به هر چی میخوان برسن اینکه شما آقای امیران عزیز ودبهار خانوم عزیز زرنگ و عاقل از من که هفت سال زندگی کردم و تحصیلات دارم و درآمدو دو تا بچه بیشتر می دونید و...
  3. RE: طلاق همسر دوم و بازگشت زن اولم چیکار کنم ؟؟؟؟ میترسم بر گردم ؟؟؟؟؟

    تنها گفته بود:
    حالا قافل از اینکه خدا بهم گفت = خری بهت بدم که خر خودت را یاد کنی
    بری بشینی سر کوه و فریاد کنی:311:
    http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    شما خیلی شکاک هستید...
  4. موضوع: شوهر بي احساس من

    بوسیله مادر
    پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    3,283

    بالاخره به شوهرمون محبت بكنيم يا نكنيم????

    سلام
    همسرم خيلي احساساتي نيست خيلي خصوصيات مثبتي داره و اخلاقشم خوبه ولي نسبت به من سردتره
    من خيلي باهاش صحبت كردم تا بهتر شد
    نشون نميده كه خيلي دوستم داره و از اول زندكي تا الان من متوجه نشدم...
  5. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    10,336

    RE: مشکل با همسر سرد مزاجم

    نه درست نميشه شايد اكر مردي سرد باشه بشه درستش كرد ولي اكر زني سرد باشه و ذاتا احساس به هيج مردي نداشته باشه هيج كاريش نميتونيد بكنيد
    خدايا صلاحت را نميدونم جيه كه به زن سرد مرد كرم و با احساس ميدي...
  6. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    45,044

    RE: متاهلم ولی با کس دیگه ای چت می کنم

    :303:http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    سلام
    رابطه ات را با اون آقا قطع کن و با همسرت یه وقت مشاوره دو نفره بگیر اگر خواستی میتونی اول خودت بری و بعد همسرت راضی کنی البته...
  7. پاسخ ها
    22
    نمایش ها
    11,978

    RE: كاش بعضي از زنها نبودن (حساسیت روی شوهرم)

    سلام خانومی

    تجربه اینو میگه که باید بیخیال باشی :303:

    ببین فقط اینو میتونم بگم که تو جامعه ما مردا بهشون خرده گرفته نمیشه و به دلیل حساسیت های بی مورد شما بدتر شما تو ذهن همسرتون انداختید و با...
  8. پاسخ ها
    242
    نمایش ها
    62,406

    RE: اشعار گلچین :سری دوم

    هوس باد بهارم به سوی صحرا برد

    باد بوی تو بیاورد و قرار از ما برد

    هرکجا بود دلی چشم تو برد از راهش

    نه دل خسته بیمار مرا تنها برد

    آمد و گرم ببرد آب رخم اشک چو سیم
  9. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    19,560

    RE: بدترین و بهترین حرفی که از همسرتون شنیدید بگید

    من چیزی که به شوشو میگم و خیلی خوشش میاد اینه

    عزیییییزم (با احساس باید ی را بکشی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم)

    عزِِِِیـــــــــــــــــــــــزم خسته نباشی
    ...
  10. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    19,560

    RE: بدترین و بهترین حرفی که از همسرتون شنیدید بگید

    موبایلم که خاموشه کار و زندگیش را ول میکنه و دنبال من میگرده و با عصبانیت میگه آخه نمیفهمی من چه حال و روزی میشم وقتی ازت خبر ندارم همش استرس میگیرم:43:

    یا وقتی بهش زنگ نمیزنم (آخه اوایل ازدواج...
  11. RE: برای درمان دارویی افسردگی و استرس راهنمایی میخواستم

    ممنونم جناب مدیر

    برادرم مسئول داروخانه است نظرش و به من گفت نباید دکترم را عوض میکردم پس با توجه به راهنمایی خوب شما و تحقیقاتی که انجام داده ام از این به بعد تحت نظر یک دکتر خواهم بود

    با...
  12. پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    8,751

    RE: آیا پذیرش تنها راه حل این مساله ست؟

    خانم دل عزیز

    هر چه بیشتر حساس باشی همسرت بیشتر اون کاری که دوست نداری انجام دهد را انجام خواهد داد
    تا کم کم حساسیت شما را کاهش دهد

    خودتون میگید که چشم ناپاک نیست و منظوری نداره و روابطتون هم...
  13. پاسخ ها
    48
    نمایش ها
    31,257

    RE: چرا با همسرم ازدواج کردم؟

    ههههههههههههههههههههههه :311:


    خیلی صبوره

    خیلی هم منطقیه


    از بحث فراریه و دوستدار صلح صد درصده
  14. پاسخ ها
    26
    نمایش ها
    16,936

    RE: حتمابخونید...آخر خنده ست.

    تو تاكسي تنها نشستم ميخوام كرايه حساب كنم طرف ميگه 1 نفر!!
    ميگم پـَـ نه پـَـ 2 نفر حساب كن خورزوخان هم هست!!

    به دوستم ميگم وي پي ان داري؟ ميگه واسه رد شدن از فيلترينگ ميخواي
    پـَـ نه پـَـ واسه رد...
  15. پاسخ ها
    304
    نمایش ها
    82,209

    RE: گلچینی از امضاء اعضاء‌ تالار همدردی

    من امضا خانم سیسیلی را انتخاب میکنم


    اگر قلوه سنگ های ته جوی نبود ، ترنّم زیبای آب را چگونه می شنیدیم و اگر سختیها ی زندگی نبود ، چگونه خوبیهای آنرا حس می کردیم :104:


    و البته در مورد امضای...
  16. پاسخ ها
    58
    نمایش ها
    29,262

    RE: از من بدبختر هم هست ؟

    خوشبخت و خوشحال باشید:323:

    اختلاف عقیده همیشه هستش حتا تا هفت سال اول ازدواج بعدش خوب میشه شما به عشقی که به هم داشتید و دارید فکر کنید

    نگذارید خانواده تون با بدگویی از اون دختر بیچاره که خودش...
  17. پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    4,227

    RE: من ندارم زن و از بی زنیم دلشادم!

    :316:ای خدا

    بابام جان کاش منم مجرد بودم و میومدم می نوشتم شوهر ندارم و از بی شوهری خود دلشادم
    ای بابا اما متاسفانه یا خوشبختانه ش را نمیدونم ولی متاهل بیدم

    :302: واقعا این خانمها چه هیزم تری...
  18. RE: برای درمان دارویی افسردگی و استرس راهنمایی میخواستم

    با تشکر از شما فوتر عزیز
    البته برای ترک سیگار از بوپروپیون استفاده میشه
    اما من چون بیشتر از همه و در درجه اول از عوارض سروکسات در عذاب بودم از دکتر خدر زاده خواهش کردم که دارویی غیر از سروکسات و...
  19. برای درمان دارویی افسردگی و استرس راهنمایی میخواستم

    با عرض سلام خدمت مشاوران عزیز


    بنده در خصوص مشکلاتی که در زندگی داشتم به خصوص با همسرم

    نزد دکتر عسگری(متخصص روان درمانی از فرانسه) رفتم و ایشان خیلی ساده با این مسئله برخورد کردند و گفتند که...
  20. RE: دوستان کار عاقلانه در این موقعیت حساس خانوادگی چیست؟

    متاسفانه مادرشوهر آینده شما در اشتباه کامل هستش
    چون مادر خوب کسیه که هر کی پسرش بپسنده و باهاش خوش باشه را بخواد
    با توجه به اینکه راجع به خانواده شما تحقیق کردند باز هم مخالف هستند

    من میگم اصلا...
  21. موضوع: امروز دلم می خواد

    بوسیله مادر
    پاسخ ها
    160
    نمایش ها
    57,531

    RE: امروز دلم می خواد

    امروز دلم میخواد ....

    فردا که رفتم پیش دکترم نتیجه بگیرم

    و بتونم زندگیم را با شادی بیشتر پیش ببذم

    احتمالا یک بار دیگه میگه با شوهرم برم

    دکترم خیلی خوبه دلم میخواست اینجا بود و بهم تسکین...
  22. پاسخ ها
    40
    نمایش ها
    13,445

    RE: فرشته مهربان همفکری می خوام

    عزیزم برای من و همسرم هم چنین اتفاقاتی افتاده پیش میاد ناراحت نباش
    منتظر نوشته فرشته مهربان عزیز هستیم
  23. موضوع: برادرم مرد

    بوسیله مادر
    پاسخ ها
    49
    نمایش ها
    23,492

    RE: برادرم مرد

    تسلیت میگم

    عزیزم امیدوارم غم آخرت باشه و از این به بعد شادی به زندگیت راه پیدا کند

    من هم خواهر نازنینم را ازدست دادم و کاملا حست را میفهمم خیلی سخته ولی باید تحمل کرد

    به راستی که خداوند...
  24. پاسخ ها
    563
    نمایش ها
    163,328

    RE: یک بیت شعر زییا بنویسد

    چشم گریان تو آتش فکند بر دل من
    تاب این غصه ندارم دلم از سنگ که نیست!

    (مهدی سهیلی)



    http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    دل سنگین تو را اشک من آورد به راه
    سنگ را سیل...
  25. پاسخ ها
    103
    نمایش ها
    60,427

    RE: ♠♠♠‎عاشقانه های آرام♠♠♠‎

    بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه عشق تر است.


    فریدون مشیری
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 99
صفحه 1 از 4 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.