حامد جان این سایته خوبه http://www.ktark.com
مرسی از راهنماییت
حامد جان این سایته خوبه http://www.ktark.com
مرسی از راهنماییت
سلام
من پسری هستم که متاسفانه از زمانی که 15 ساله بودم مبتلا شدم به استمنا،
تقریبا ماهی سه چهار بار ، اون موقع فهمیدم که یک بیضه دارم و از این لحاظ با دیگران فرق دارم اما نتونستم به خانواده ام...