شنبه 13 فروردین 90, 09:25
سلام صبح بخیر
آقا مرسی از راهنمایی هاتون
خیلی راحت میگین تجدید نظر کنم رو انتخابم
اون از این تصمیم راضیه، هیج مشکلی هم نداره
نمیدونم چه اصراری دارین که بهم بزنم
من بیشتر حالم بد شد
روزتون خوش
جمعه 12 فروردین 90, 21:37
از اول سال که عید دیدنی رفتن همه حا حجابش رو رعایت کرده
همه سعیشو داره میکنه
جمعه 12 فروردین 90, 21:22
سلام
ممنون از جوابتون
الان تقزیبا به قولی که داده داره تقریا عمل میکنه
اما مشکل از منه که تحملم کمه
من تو اینکه قول داده این موارد رو رعایت کنه شک ندارم
مطمئنم که انجام میده
مشکل الان خودمم که...
جمعه 12 فروردین 90, 20:13
سلام به همه ی شما اساتید
من امین 24 سال عاشق یک دختری شدم که 2سال از من بزرگتره ( از هم دوره ای های دانشگاه )
این دختر فوق العادست. من اعتقاد دارم که هدیه خداست
بی اندازه دوسش دارم و هر کاری ام...