من دارم مشکلات روحی پیدا می کنم.
ببینید چه شعری گفتم!!
مدتی هست که من ِ بی نوا *** گشته ام از آی دیِ خود جدا
هر وقت می خواهم بکنم log in *** error می دهد، بیا و ببین
چو روح که از جسم خود جداست...
من دارم مشکلات روحی پیدا می کنم.
ببینید چه شعری گفتم!!
مدتی هست که من ِ بی نوا *** گشته ام از آی دیِ خود جدا
هر وقت می خواهم بکنم log in *** error می دهد، بیا و ببین
چو روح که از جسم خود جداست...
حالا فعلاً شما می توانی برای لاگین، ID خودت رو از روی profile یا یکی از پست هایت کپی کنی و برای ورود paste کنی.
امیدوارم وقتی مسلمان این پستها رو خوند، نام کاربری شما رو به sanjab یا یک اسم راحت...
آره، می بینی؟ خجالت هم نمی کشه! :311:
سر کار نگذاشتم بابا، فعلاً خودم سر کارم! :)
به زمین افتاده لگد نزن! نمک بر زخمم مپاش ای دوست! :)
شما مگه مشکل اصلیتون این نیست که نمی توانی به ID اصلی خودت که "سنجاب" هست، وارد بشی؟
فعلاً ما همه مشکل ورود داریم. حالا چه فرقی می کنه که اسم شما "°سنجاب" باشه یا sanjab؟
در مورد vbulletin هم...
اینقدر توی این تاپیک چرت و پرت نوشتم، می ترسم این تاپیک و ID شیرین و ID حامد، همه رو با هم پاک کنند :311:
این تاپیک چقدر هم تو بد انجمنیه! ارتباط مراجعان با مشاوران! اسمش هم سوال از مدیر همدردی!
...
سنجاب عزیز،
نمی دونم این پست مدیر همدردی رو مطالعه کردید یا نه.
ولی فقط شما نیستید که مشکل دارید.
من هم Hamed65 هستم و نمی توانم login کنم. البته تصمیم گرفتم ID جدید نسازم و فعلاً با ID خواهرم...
سلام، خوش آمدید.
اگر مشکل ازدواج دارید، از این لینک استفاده کنید.
اگر مشکل خانوادگی دارید از این لینک استفاده کنید.
کلاً شما در این دو انجمن می توانید روی دکمه موضوع جدید بزنید و تاپیک جدید...
جالبیش اینه که فقط بعضی از کاربران به مشکل خوردند.
اگر بحث encoding بود، باید همه یا حداقل اونهایی که تو ID و Password حروفی به جز لاتین دارند به مشکل بربخورند.
پسوورد و ID من مشکل encoding نباید...
سلام،
این دو تاپیک رو هم مطالعه کنید:
http://www.hamdardi.net/thread-15918.html
http://www.hamdardi.net/thread-12197.html
مسلمان،
هر وقت مشکلات حل شدند، یا در این تاپیک، یا از هر طریقی خودت راحتی یک خبر بده که با چه پسووردی می توانیم وارد بشیم.
تشکر!
مسلمان من hamed65 هستم و با نام کاربری خواهرم اومدم.
من هم دیگه نمی تونم login کنم!
حتی 3 بار تا حالا از طریق لینک فراموش پسوورد در خواست پسوورد جدید کردم.
حتی با اون پسووردهای جدید نتونستم...