جمعه 26 فروردین 90, 10:36
من با اونایی که متولد مرداد هستن (خودم مردادی ام) چه دختر چه پسر خیلی تفاهم و اشتراک فکر و عقیده و شخصیت دارم- حالا اسمش رو هر چی میخوایید بذارید خرافات ...
چهارشنبه 25 اسفند 89, 02:45
خیلی خوشحالم که یه هم وطن دیدم که اینقده عاقله:104:
نمی دونم این عقاید رو از کجا آوردید ولی هر چه هست این نکته تون نشون میده انسان پخته ای هستید.
بهتون تبریک می گم:72:
سه شنبه 24 اسفند 89, 15:51
همه شونو خوندم و شما و دوستان دیگر نیز توصیه های خوبی کردن
شما چطوری ملاک ها رو طبقه بندی کردید؟ به منم روشش رو می گید؟
مر30http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
میخواستم...