با سلام
مرسی از همه. هرچند حرفایی زده شد که کمی برام سنگین بود اما بازم ممنون.
در جواب arix:
1- نام کاربری رو این hate-love گذاشتم چون عشق و نفرت دو ردوی یک سکه اند. بین این دو خط تیره گذاشتم یعنی...