با سلام
مرسی از همه. هرچند حرفایی زده شد که کمی برام سنگین بود اما بازم ممنون.
در جواب arix:
1- نام کاربری رو این hate-love گذاشتم چون عشق و نفرت دو ردوی یک سکه اند. بین این دو خط تیره گذاشتم یعنی...
با سلام
مرسی از همه. هرچند حرفایی زده شد که کمی برام سنگین بود اما بازم ممنون.
در جواب arix:
1- نام کاربری رو این hate-love گذاشتم چون عشق و نفرت دو ردوی یک سکه اند. بین این دو خط تیره گذاشتم یعنی...