خب ببینید دوست عزیز، کسی که خواب هستش رو می شه بیدار کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب زده، نمیشه بیدار کرد
منظورم این نیست که شما اشتباه می کنید و من درست می گم!!
من وقتی می گم تستش کنید، یعنی با یک...
خب ببینید دوست عزیز، کسی که خواب هستش رو می شه بیدار کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب زده، نمیشه بیدار کرد
منظورم این نیست که شما اشتباه می کنید و من درست می گم!!
من وقتی می گم تستش کنید، یعنی با یک...
سلام
خب شما به یه سوال من جواب بدین ... اگر 2 ماه از شما کوچکتر بود اون آقا، مشکلی نبود براتون؟
اگر جواب شما این باشه که مشکلی نبود، یعنی گره کار جای دیگه اس! یعنی شما فقط از حرف و حدیث ها و...
سلام
آقای "کوروش اول" اگر براتون امکان داره، بیاین و بگید وضعیت زندگی اتون چطور می گذره؟ همه چی آرومه؟؟
از نظر سنی که خدایی نکرده مشکلی نداشتین تا حالا؟
ممنون از شما :72::72:
ممنون از نظر شما
آخه عشق و علاقه و احساسات بیش از حد برای چند سال اول زندگی هست، بعدش یه چیزایی می شه که نمی شه فقط روی همین عامل بری جلو!
بلاخره توی فامیل و پدر و مادر و اینا که می بینیم
سلام
این تاپیک رو زدم برای اینکه همه افراد متاهل فروم، بیان و بگن که برای دفعه اول چطور علاقه شون رو به همسرشون نشون دادن؟
این تاپیک چند تا هدف داره:
1- زنده شدن خاطرات خوب شما (شاید هم...
سلام
قبلا یه تاپیک اینطوری بود که 2 مشکل داشت:
1- دیگه خیلی وقته کسی توش پست نداده
2- اونجا فقط تجربه های خوب رو بچه می نوشتن
===================================
توی این تاپیک من از تمام...
ببینید تئوری اش خیلی خوبه! ولی به نظرتون اگر مثلا من یکی دو سال دیگه شرایط ازدواج داشتم:
1- از کجا پیداش کنم؟ (آخه یه شهر دیگه اس، من یه شهر دیگه)
2- اگر پیداش کردم و ازدواج کرده بود، بعدا حسرت...
من خودم به شخصه فکر می کنم هرچه ازدواج زودتر باشه بهتره، ولی در این سن باید حمایت خانواده ها باشه
سلام
ممنون، من برای خودم یه سری اولویت در نظر گرفتم
اول از خودم مطمئن بشم - دوم از خانم مورد علاقه ام - سوم خانواده ها
و فعلا دارم روی اولویت اول کار می کنم ....
خیلی ممنوم به خاطر وقتی...
ممنون بابت نظراتتون
مخالفم ! :327: :دی
امروزه به خاطر پیشرفت خیلی سریع همه چیز دنیا ها با هم خیلی فرق کرده.دنیا ی ما با پدر مادرامون.مال پدر مادرامون با پدر بزرگ و مادر بزرگ.الان پیشرفت...