تمثیل جالبی بود ، گاهی انسانها فراموش میکنند که خدا هست و فکر می کنند تمام مشکلات را خودشان باید حل کنند به همین دلیل نگران و افسرده می شوند
وقتی خدا هست هیچ دلیلی برای نا امیدی نیست
تمثیل جالبی بود ، گاهی انسانها فراموش میکنند که خدا هست و فکر می کنند تمام مشکلات را خودشان باید حل کنند به همین دلیل نگران و افسرده می شوند
وقتی خدا هست هیچ دلیلی برای نا امیدی نیست