از راهنمایی هاتون خیلی ممنونم , صحبت های شما واقعا برادرانه بود.
منظورم گفته های شمارو کاملا درک کردم , زندگی هم جایی برای رودربایستی نداره , هرچند که خود من تو گفتن "نه" همیشه کمی مشکل داشتم.
...
از راهنمایی هاتون خیلی ممنونم , صحبت های شما واقعا برادرانه بود.
منظورم گفته های شمارو کاملا درک کردم , زندگی هم جایی برای رودربایستی نداره , هرچند که خود من تو گفتن "نه" همیشه کمی مشکل داشتم.
...