سلام همسفر 65
نه هنوز دکتر نرفتم ولی بالاخره با شوهرم حرف زدم
اون میگه من به دکتر احتیاج ندارم فقط باید به خودم ایمان بیارم
ولی حتما یه دکتر میرم
دوستای خوبم مرسی از راهنمایی تون
سلام همسفر 65
نه هنوز دکتر نرفتم ولی بالاخره با شوهرم حرف زدم
اون میگه من به دکتر احتیاج ندارم فقط باید به خودم ایمان بیارم
ولی حتما یه دکتر میرم
دوستای خوبم مرسی از راهنمایی تون
خانمی ...
من فکر می کنم که بابات برمیگرده
اگه خواهر براnر تو خونه ندhرید بذارید تو همون خونه که الان زندگی می کنه زندگی کنه
اگه می خواد خونه بخره خب همون خونه رو به نام مادرت کنه
بعد...
سلام. من 25 سالمه. 5 ساله که ازدواج کردم. بچه ندارم ولی خیلی خیلی خودآزارام تا حالا پیش دکتر نرفتم ولی از طریق اینترنت و خوندن مطالب روان شناسی متوجه شدم که به بیماری اختلال شخصیت مرزی دچار شدم. من...