پنجشنبه 25 فروردین 90, 11:11
سارا جان
اوايل كه شوهرم رابطه از ...... داشت خيلي سختي ميكشيدم حالت تهوع بهم دس ميداد خونريزي داشتم و نميتونستم حتي چند روز بخوبي طهارت كنم اما لا فك كنم ...... هم عادت كرده و خونريزي نميكنه و...
پنجشنبه 25 فروردین 90, 10:09
با تشكر فراوان از پاسخ همه دوستان
با توجه به اينكه امروز سرم شلوغه انشالله شنبه پاسخ دوستان و همچنين توضيحات بيشتر در مورد همسرم ميدم
بازم ممنون...
چهارشنبه 10 آذر 89, 12:05
كاشمر عزيز و سيسيلي مهربون و بقيه دوستان كه منو راهنماي كردين از همتون ممنونم
تسوكه جان چشم سعي ميكنم به شوهرم علت گريه هامو بگم
كاشمر عزيز نه ريسم ادم خوبيه ساليان ساله كه پيشش كار ميكنم هيچ سوئ...
سه شنبه 18 آبان 89, 11:38
سلام دوستان
ميتونيد بگيد بعد سلامتيتون و سلامتي اطافيان و و اينكه خدا شما و خونوادتون را از بلاهاش حفظ كنه و.. بزرگترين ارزوتون چيه
ممنون ميشم اگه بگيد