[size=large]اگر همیشه به منبع لایتناهی ایمان متصل باشیم هیچگاه چراغ راهمان را گم نخواهیم کرد.
[size=large]اگر همیشه به منبع لایتناهی ایمان متصل باشیم هیچگاه چراغ راهمان را گم نخواهیم کرد.
به نام خداوند جان
از اینکه شمارو دارم خدارو شکر می کنم من خیلی خسته و عصبی بودم و این باعث شد که کمی تند برم دخترم 2 ماهس و چون دست تنها بودم خیلی بهم فشار اومد مشاوره رفتم و خیلی کمکم کردن جون...
salam khaste nabashid
man 1 sal hast ke ezdevaj kardam toyeaghd be esrare shoharam hamele shodam az shoghlam khanevadam va hameye motealeghatam door shodam va tamame zendegiye man shod shoharam v...