نمیدونم چه راه دسترسی غیر از تلفن بهش دارین.مثلآ ایمیل یا نامه.چون اینطوری میتونین باهاش حرف بزنید.براش صادقانه بنویسید که چه حسی دارین.نسبت به خودتون.نسبت به رابطتون و نسبت به اشتباهی که مرتکب...