نمیدونم چه راه دسترسی غیر از تلفن بهش دارین.مثلآ ایمیل یا نامه.چون اینطوری میتونین باهاش حرف بزنید.براش صادقانه بنویسید که چه حسی دارین.نسبت به خودتون.نسبت به رابطتون و نسبت به اشتباهی که مرتکب...
نمیدونم چه راه دسترسی غیر از تلفن بهش دارین.مثلآ ایمیل یا نامه.چون اینطوری میتونین باهاش حرف بزنید.براش صادقانه بنویسید که چه حسی دارین.نسبت به خودتون.نسبت به رابطتون و نسبت به اشتباهی که مرتکب...