دوشنبه 16 خرداد 90, 17:01
سلام:72::72:
10 ماه از آخرین پستم گذشته و من ایراد کارم را یافتم .دلم نیامد محیطی و دوستانی را که مرا نمی شناسند ولی نقش آموزگار را از برایم ایفا میکنند از نتیجه تاپیکم بی خبر بگذارم.
ایراد...
پنجشنبه 14 مرداد 89, 08:56
نادیای عزیز ممنون از توجهت و وقتی که میگذارید.:72:
فرمایش شما کاملا متین . یکسال پیش بنده نیز به همین نتیجه رسیدم و مصمم شدم که باورهای آرمانگرایانه خود را خارج از محیط کار و فقط و فقط برای دل...
چهارشنبه 13 مرداد 89, 18:20
ممنون ار توجهتون :72::72:
فکر نمیکردم به این سرعت پاسخی دریافت کنم:43:
نادیای عزیز کمالگرا هستم و بودم ولی سعی بسیار در تعدیل نموده ام
چهارشنبه 13 مرداد 89, 12:48
با سلام:72:
من مدت هاست که با این تالار مانوسم و از مطالبش استفاده میکنم
از همه شما بخاطر آنچه به من آموختید سپاسگذارم.:72:
موضوعی که میخوام مطرح کنم نسبت به مسائل گذشته زندگی خانوادم و شما...