سلام
1 سوال ؟؟؟ چرا همیشه آرزوی اکثر آدما اینه که کاش به گذشته بر می گشتم تا اشتباهاتی رو که انجام دادم دوباره مرتکب نشم ولی باز فردا آرزو می کنه که کاش به دیروز برمی گشتم
منظورم اینه که چرا آدم...