دوشنبه 31 خرداد 89, 15:13
سوگل عزیز با تشکر از توجهت باید بگم من به ایشون گفتم . تو پست های قبل هم نوشت ((یه بار از مادر همسرم خواهش کردم که با من مهربون باشن منم مثل دخترشون هستم. ایشون گفت هر کاری میکنم خوب میکنم...
دوشنبه 31 خرداد 89, 13:31
ممنون از توجهتون دوست عزیز. خودمم از این اسم بدم میاد ولی چون اولین چیزیه که مادر همسر به من نسبت داده عنوانش کردم . اگه قسمتی هست که میشه اسم کاربری رو تغییر داد بفرمائید عوضش میکنم.
5 ساله...
دوشنبه 31 خرداد 89, 11:11
سلام به دوستان خوب حسین پور و شاد و ممنون از توجهتون
سعی میکنم شرحی از خودمو مختصر بنویسم. من 31 ساله و یه فرزند 2 ساله دارم. همسرم یک سال از من بزرگتره و ایشون 1 برادر و 4 تا خواهر داره.از طریق...