negah گرامی :
ممنون از راهنماییتون. اما خب همین چطور گفتن خودش نصف قضیه است. من متاسفانه یا خوشبختانه، عادت کردم واضح صحبت کنم. بلد نیستم حرفمو توی کنایه بپیجم

حسین پور گرامی :
ممنون که نوشتید...