به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    سلام دوستان. اومدم خبر های جدید بدم .گفتم مامانم رفت خونه عمم . بعد از 4 روز بابام رفت دنبالش و بر گردوندش خونه . گفت چون خود کشی کرده بود اثر قرصها بوده که اون کارارو کرده و از خونه بیرونش کرده ....
  2. RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    آخه بابام اون روز گفت میام خونتو میگردم .منم از ترس آبرو ریزی پیش همسایه ها با داداشم هماهنگ کردم و گفتم خونه اونه .بابام رفته بود حتی توی کمد داداشم رو هم گشته بود !!!!!!!!!!!!!!
    دلم واسه مامانم...
  3. پاسخ ها
    38
    نمایش ها
    21,851

    RE: تصمیم شوهرم برای جدایی

    من هم کاملا موافقم.شاید بعد از برقراری رابطه ، شوهرتون نرم تر بشن
  4. موضوع: شروع دوباره؟

    بوسیله مهسان-م
    پاسخ ها
    39
    نمایش ها
    15,840

    RE: شروع دوباره؟

    به نظر من باید کاری کنی که موضوع طلاق رو جدی بگیره و بفهمه الکی نیست .وگرنه فردا هم سر هر موضوعی بحث طلاق رو پیش میکشه.شاید اگر من باشم یه قهر حسابی میکنم اونقدر منت کشی کنه تا بفهمه آسون به دست...
  5. RE: با همسرم بعلت رابطه داشتن با زنان دیگر به مشکل برخوردم

    واقعا متاسفم.
    نمیدونم چی بگم ولی عجب شوهرتون سادست که اینهمه راحت لو میره و حتی اسمس ها رو پاک نمیکنه.
    تا حالا شده منطقی باهاش صحبت کنین؟
    چه توضیحی برای اسمسا داره؟
    آیا وقتی اسمس ها رو دیدین بهش...
  6. موضوع: ادامه زندگی یا ؟

    بوسیله مهسان-م
    پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    12,425

    RE: ادامه زندگی یا ؟

    سلام عزيزم.مشکلت رو خوندم و به ياد روز هاي نامزدي خودم افتادم.من 7 ماه نامزد بودم و الان يه ساله که ازدواج کردم.تو دوران نامزدي تقريبا هر يه روز در ميون بحثمون ميشد و واقعا حال بدي داشتم وشوهرم خيلي...
  7. RE: همسرم مثل بچه با من رفتار میکنه و حرفهاشو بهش نمیگه

    [gh.sana جان داغ دلم رو تازه کردی



    هر کاری کنم باهام نمیاد.تو موفع نامزدی خیلی باهاش بحث داشتم ولی نتونستم راضیش کنم.حتی 5 دقیقه هم خاضر نیست باهام بیاد مغازه!!!حتی حلقه نامزدیمو با مامانم...
  8. RE: همسرم مثل بچه با من رفتار میکنه و حرفهاشو بهش نمیگه

    نه اینطور نیست و من هم خیلی بهش محبت میکنم.راستش وقتی باهاش آشنا شدم مشکل عاطفی داشت و همش گریه میکرد و تا حدی افسرده بود و الان خوب شده اونم در اثر محبت های من.
    الان که دارم این متن رو مینویسم من...
  9. RE: همسرم مثل بچه با من رفتار میکنه و حرفهاشو بهش نمیگه

    مرسی عزیزم.
    شوهرم یه مامانم اینا خیلی وابستست و ختما باید بره اونجا حتی اگه من نحوام!!
    میگه تو خونه بمونیم چیکار کنیم؟!
    به نطرتون اینکه مثل بچه ها رفتار کنم مشکل ساز نمیشه؟ راستش بعضی دلخوری هام...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 11
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.