با عرض سلام
به عنوان کسی که تا حدودی با هم همدرد هستیم خواستم چند تا نکته بگم:
1- کلا آدمها و شاید فقط مردها، در مقطعی از سنشون به این نتیجه میرسند که یه آرزوها و اهدافی داشتند که حالا یا همسرشون...