داش سایتا همیشه مظلوم و بیگناه از اینکه بهت گفتم یه نموره بونه گیر میزنی یک نموره شاکی شدی؟:311:
شووور گیر نیووووردم اماخاطرم میمونه چی گفتی .
چه نفسی ؟به نومزدخودش گفته دیگه . به اهل خیا بون...
داش سایتا همیشه مظلوم و بیگناه از اینکه بهت گفتم یه نموره بونه گیر میزنی یک نموره شاکی شدی؟:311:
شووور گیر نیووووردم اماخاطرم میمونه چی گفتی .
چه نفسی ؟به نومزدخودش گفته دیگه . به اهل خیا بون...
قطع رابطه واسه چی ؟خواهر و برادرت زدن تو فاز کلاس . تو هم بزن تو فاز بی تفاوتی .بعضی ها همیشه یه چیزی برای ایراد گرفتن دارن .