به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. موضوع: آیا این عیب منه؟

    بوسیله yosra
    پاسخ ها
    8
    نمایش ها
    4,505

    RE: آیا این عیب منه؟

    سلام،
    به نظر من که این دو ویژگی که گفتید اصلا بد نیست.
    درضمن ایشون چه جوری به همین زودی اینقدر زیاد شما رو شناخته؟
    می دونی به منم می گفتن خیلی پیچیده ای در حالی که نیستم. اما بعدا به این نتیجه...
  2. پاسخ ها
    76
    نمایش ها
    28,742

    RE: خانمها (همه و مخصوصا مذهبی) لطفا کمک کنن

    سلام،
    جناب green، اصلا نگران نباشید، من از دیدگاه دختری که این حالت رو تجربه کرده بهتون می گم. نامزد من هم مثل شما، در دوره شناخت، از همین شکایت می کرد. و جالب اینجاست که منم همین جوابها رو بهش می...
  3. پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    8,075

    RE: آقایان متاهل لطفا نظر بدهید

    سلام
    من هم با بهار موافقم. واقعا سوال خوبی رو مطرح کردی!
    متاسفانه این مورد رو بسیار زیاد میشه در جامعه مشاهده کرد. و کم کم داره دامن دخترها رو هم می گیره. من که ناامید شدم:302:
  4. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    5,670

    RE: ارتباط به قصد شناخت اما طولانی مدت شروع کنم؟؟

    سلام دوستان... :72:ببخشید که من باز اومدم
    امروز فرصت شد دوباره با هم صحبت کنیم.
    من احساس می کنم ایشون برداشت خوبی از من نداره. فکر می کنه طرز فکرم اشتباه است! (و شاید خودخواه و مغرور هستم و فقط به...
  5. پاسخ ها
    33
    نمایش ها
    20,477

    RE: پر از ابهام از رفتار یک مرد

    چقدر لذت بخشه آدم پایان خوب داستان های دیگران رو می خونه.:72:
    خیلی امیدوار به زندگی می شم.
    از صمیم قلب بهتون تبریک می گم و امیدوارم تا آخر عمر همینطور عاشق، شاد و راضی بمونید.:72::72:
  6. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    5,670

    RE: ارتباط به قصد شناخت اما طولانی مدت شروع کنم؟؟

    ممنون از کامران و سارای عزیز.:72:
    با توجه به جوابهای همه دوستان من دیگه تصمیممو گرفتم. خوشحالم که همه یک نظرو داشتند. من نه امّل ام، نه دیوار دور خودم کشیدم و نه خشک مذهبی ام.
    توکل بر خدا راهمو...
  7. پاسخ ها
    17
    نمایش ها
    5,670

    RE: ارتباط به قصد شناخت اما طولانی مدت شروع کنم؟؟

    ممنون از شما گرداب عزیز... و ممنون که از من تعریف کردید:rolleyes:


    من این حرف رو بهش گفتم، گفت چون دو تا برادر بزرگتر داره نمی تونه با پدر مادرش صحبت کنه و اینکه الان آمادگی ازدواج نداره. و چون...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 19
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.