خودش زنگ زد حرفی از رفتن نزد و باز هم خیلی دوستانه با هم برخورد کردیم در حالی که حالا هر دو از علاقه هم با خبریم ولی کسی به روی دیگری نمیاره.......
به حرف هاتون خیلی فکر کردم ولی ابهام دارم....واقعا...