سلام به همتون که انقدر با محبت اید!
راجع به درس من تو صحبتام گفتم که،رابطه ام رو باهاش طوری ایجاد میکنم که از درس و زندگی عقب نیفتم!
تازه کنکور بزودی برگزار میشه و میره پی کارش!
میدونم میتونم...