دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 18:24
عزیزم تا زمانی که میترسی که به خوابت نیاد اون به خوابت مییاد پس قوی باش و نترس. یه روزی از این حساسیت به خرج دادنهات پشیمون میشی پس بهتره اون روز امروز باشه تا دیر نشده.
سه شنبه 15 اردیبهشت 88, 01:48
ان مع العسر یسرا به تحقیق بعد از هر سختی اسانی است . این وعده خداست پس صبور باشید وشکر گذار
دوشنبه 14 اردیبهشت 88, 10:31
امیدوارم به جواب رسیده باشی . سعی کن خودتو زیبا ببینی چون این احساس تو به دیگران هم منتقل میشه و اونا هم تو رو زیبا میبینن. هر روز جلوی اینه بایست و از خدا تشکر کن
جمعه 11 اردیبهشت 88, 17:00
مطمئنا زیبائی چون خدا بنده زشت نداره ولی قیافه ها با هم فرق دره یکی صورت بی لک داره یکی پر از لک و پیس یکی قد بلند داره یکی قد کوتاه و چاقه. هیچکس از دیگری خوشگل تر نیست همه افریده خدا هستیم. سعی کن...
پنجشنبه 27 فروردین 88, 17:00
پنجشنبه 27 فروردین 88, 16:40
به نظر من اگه خواسته غیر معقولی نداره قبول کن و توکل به خدا کن