چهارشنبه 08 اسفند 86, 10:41
دوستان عزیز ممنون برای خاطر اینکه با گرمی بمن جواب دادید
دارم همین کار رو می کنم و از خانم مطلقه هم خواستم از من دوری کنه
برای خاطر تنها فرزندم و برای اینکه زندگی ما دچار سر در گمی و نوسانات شدید...
سه شنبه 07 اسفند 86, 12:31
سلام دوست عزیزم
مرسی از خوش آمدگویی :16:
عزیز متاسفانه امروز به این فکر نیفتادم
عزیز بارها و بارها در این سالیان زندگی خواهش کردم و گفتم که چه چیزی برای من جالب هست . چه چیزی مهم . ولی دریغ ...
سه شنبه 07 اسفند 86, 12:12
دوست داشتن برتر از عشقه
دوست داشتن خيلي برتر از عشقه , مي دوني چرا؟
چون
يک عاشق وقتي به معشوقش نگاه مي کنه , زيبا ترين گل دنيا رو مي بينه .
سه شنبه 07 اسفند 86, 11:57
دوستان عزیز یک سئوال هم من بپرسم ؟
بی روح و سرد بودن ارتباط زناشوئی که بعد ار 12 سال هنوز هم ادامه داره و هر روز هم کم رنگ تر می شه و درد آور تر رو چطور میشه تعبیر کرد ؟
این ضعف عشق و عاشقی یک...