سلام
با توجه به بالا رفتن بی سابقه آمار جدائی در کشور، این سوال به ذهن می ریه که چرا کاری عمیق و اساسی راجع به این مساله صورت نمی گیره؟چرا سازمانی نیست که روی فرهنگ ازدواج کارکنه؟
فکر نمی کنید...
سلام
با توجه به بالا رفتن بی سابقه آمار جدائی در کشور، این سوال به ذهن می ریه که چرا کاری عمیق و اساسی راجع به این مساله صورت نمی گیره؟چرا سازمانی نیست که روی فرهنگ ازدواج کارکنه؟
فکر نمی کنید...