سلام

با توجه به بالا رفتن بی سابقه آمار جدائی در کشور، این سوال به ذهن می ریه که چرا کاری عمیق و اساسی راجع به این مساله صورت نمی گیره؟چرا سازمانی نیست که روی فرهنگ ازدواج کارکنه؟

فکر نمی کنید...