دوستان اگر دیدید که یک دفعه جوابم رو گرفتم و به نوعی بحث رو تمام کردم، به حساب این بگذارید که خودم رو به خوبی می شناسم.

اگر بخواهم ادامه بدم، مجبور میشم اینقدر این قضیه رو کش بدم که هم حوصله شما...