سلام. به نظر من این رابطه اگه قرار هست درست بشه باید تلاش طرفین به یه اندازه باشه. بنابراین اگه تلاش شما بیشتره و از طرف مقابل تلاش چندانی نمی بینید، پس بهترین راه فراموشی، نادیده گرفتن و بی توجهی...
سلام. به نظر من این رابطه اگه قرار هست درست بشه باید تلاش طرفین به یه اندازه باشه. بنابراین اگه تلاش شما بیشتره و از طرف مقابل تلاش چندانی نمی بینید، پس بهترین راه فراموشی، نادیده گرفتن و بی توجهی...