بازم ممنون.من مشکلم اینه که زود بدیهاش رو فراموش میکنم همش روزای خوبمون واسم تداعی میشه شاید به همین دلیله که دلتنگش میشم درسته الان کتک نمیخورم ولی خیلی حس تنهایی میکنم و همش میگم شاید واسه جدایی...