منکه خواننده هستم از این طرز بیان شما ناراحت شدم چه رسید به صاحب تاپیک...خواهش میکنم در تاپیک ها انگشت اتهامتون رو پایین بیارید، اگر نمیتونید نظر ندید و خواننده باشید.
اگه الان به جای ایشون آقا چند...
منکه خواننده هستم از این طرز بیان شما ناراحت شدم چه رسید به صاحب تاپیک...خواهش میکنم در تاپیک ها انگشت اتهامتون رو پایین بیارید، اگر نمیتونید نظر ندید و خواننده باشید.
اگه الان به جای ایشون آقا چند...
سلام ویولت عزیز
تاپیک شمارو خوندم و بابت نگرانی درونی که دارید واقعا متاسف شدم
من مشاور نیستم اما بشدت حالتون رو درک کردم حتی میتونم بگم همسرتون رو هم درک میکنم
چیزی که در زندگی حس کردم این بوده...
ممنون ازتون دوست عزیز
دوسال پیش ما باهم سر یک پروژه ی مشترک همکاری داشتیم یعنی شروع همکاری بود منظور از آشنایی این نیست که دو ساله باهم برای ازدواج حرف میزنیم...چندماه هست که ایشون درخواستشون رو...
در مورد مهرییه هم پدر من اصلا اجازه نمیدن مهریه ی بالا بگم چون همیشه گفتن ادم باید چشمش به دست خودش باشه دستشم رو زانوی خودش. ولی دوست هم نداشتم ایشون این موضوع رو مطرح کنن اگرچه که از پدر خودش...