خوب دوست من واضحه چون توی رابطه با کسی که دوسش داشتم شکست خوردم و ازدست دادمش
الان ناراحتم مدام چکش میکنم غصه دارم حالم خیلی بده از زندگی طبیعیم موندم
خوب دوست من واضحه چون توی رابطه با کسی که دوسش داشتم شکست خوردم و ازدست دادمش
الان ناراحتم مدام چکش میکنم غصه دارم حالم خیلی بده از زندگی طبیعیم موندم