سلام بهسا جون
منم ازدواج نکردم الان 45 سالمه در دو رشته دانشگاهی تا مقطع فوق لیسانس تحصیل کردم از خانواده ی فقیری بودم ولی خودم کار کردم و همه چیز دارم. صاحب دو تا شغل خوب هستم. بغیر از اون...
سلام بهسا جون
منم ازدواج نکردم الان 45 سالمه در دو رشته دانشگاهی تا مقطع فوق لیسانس تحصیل کردم از خانواده ی فقیری بودم ولی خودم کار کردم و همه چیز دارم. صاحب دو تا شغل خوب هستم. بغیر از اون...
سلام دوست عزیز
اول از همه باید تلاش کنید خودتون هم درآمد داشته باشید
حتی اگر نمی تونید بیرون از منزل شاغل باشید ولی مشاغل خانگی هم می تواند درآمدزا باشد
مثل کارهای هنری یا خیاطی
اگر کاری بلد...