فک میکردم خوب میشه، گفتن طلاق شاید آسونه اما من واقعا از آینده یک زن مطلقه تو ایران میترسم، از نظر مالی مشکلی ندارم اما از حرفای دیگران... شاید مسخره باشه ب نظرتون ولی به خاطر آبروی خانوادم فعلا...
فک میکردم خوب میشه، گفتن طلاق شاید آسونه اما من واقعا از آینده یک زن مطلقه تو ایران میترسم، از نظر مالی مشکلی ندارم اما از حرفای دیگران... شاید مسخره باشه ب نظرتون ولی به خاطر آبروی خانوادم فعلا...
سلام، خودمم همش به این موضوع فک میکنم، هروقت حرف بچه میشه خودش میگه فعلا که کار خوبی ندارم حرفشو نزن!
1-از نظر ظاهری و تیپ هیچ مشکلی نداره، آدم مهربونی هم هست
2-مطمین نیستم ی حسه، خودش که میگه...