سلام، خیلی ممنون از جوابتون... به هیچ عنوان نمیاد مشاور، من خودم چند بار مشاوره رفتم، اونم تنهایی، هر وقت میگم بیا بریم ایران مشاوره میگه نه، من مشکلی ندارم، تو مشکل داری باید حل کنی... گاهی اوقات هم...