پنجشنبه 24 اسفند 96, 22:42
سلام سحر جان جا خوردم از صحبتتاتون
یا شاید خوب نتونستم شرایط قبل رو توضیح بدم
دوباره میگم شاید نظرتون تغییر کرد
من قبل از ازدواج برای نامزدم میزان اعتقادات و حجاب خانوادمو خودمو توصیح دادم...
پنجشنبه 24 اسفند 96, 13:11
سلام گیسو کمند عزیزم :43: چه نام کاربری زیبایی دارید :43:
بله در واقع خاستگار قبلیم تنها کسی بود که اینقدر به دل من نشسته بود و از صمیم قلبم دوست داشتم بهش برسم که متاسفانه نشد
و خیلی سخته...
چهارشنبه 02 اسفند 96, 09:57
سلام عزیزم
من در حدی نیستم بخوام راهنماییت کنم اما یک نکته مهم
اینه که هیچوقت نباید به امید تغییر ازدواج کنی
هران چیزی که در همسرت میبینی در اینده هم خواهی دید،من نمیگم کدام حق دارید
فقط...
سه شنبه 17 بهمن 96, 12:10
فریبا جانم سلام عزیزم
ممنونم از نظر منطقی و واضحت..
اره درسته عزیزم حق باشماست
خود اقا پسرم پشیمان بودن که مرد نبود تو یه جلسه و میگفتن که تو مسائل منطقی بهتر بود که مردی میبود چون خانومها...
سه شنبه 17 بهمن 96, 11:58
سلام الهه جانم :72: صلحیه اسم مادربزرگ خدابیامرزم بود قدیمترها به ادمهای ریش سفیدی که سعی میکردن
اختلافهارو حل کنن و صلح بین مردم رواج بدن میگفتن صلحیه :72:
نه اتفاقا همه من رو به منطقی بودن...
چهارشنبه 04 بهمن 96, 17:16
سلام
من هم زود قضاوت میکنم و صبور نیستم
گاهی زیاد از حد مهربانی میکنم
و خیلی وقتها نمیدونم در برابر ظلم چه عکس العملی انجام بدم
هنگام استرس شوخی های بیمزه میکنم
و همیشه استرس زشت شدن رو دارم...
چهارشنبه 04 بهمن 96, 13:07
سلام وقت همگی بخیر
دوستان من تعریف سایت همدردی رو زیاد شنیدم و خواستم مشکلم را برای شما بزرگواران بنویسم
شاید تجربه هاتون رو در اختیارم گذاشتید.
از پاسخگویی شما کمال تشکر را دارم.
بنده دختری...