سلام.
به نظر من از ابتدا با خانوادشون مطرح کنید و قرار جلسه خواستگاری بذارید و زیر نظر خانواده ها باهم بیشتر آشنا بشین بهتره .چون برای خودم اتفاق افتاده که آقایی از من خوشش میومد بعد از من خواست...
سلام.
به نظر من از ابتدا با خانوادشون مطرح کنید و قرار جلسه خواستگاری بذارید و زیر نظر خانواده ها باهم بیشتر آشنا بشین بهتره .چون برای خودم اتفاق افتاده که آقایی از من خوشش میومد بعد از من خواست...