سلام.
به نظر من از ابتدا با خانوادشون مطرح کنید و قرار جلسه خواستگاری بذارید و زیر نظر خانواده ها باهم بیشتر آشنا بشین بهتره .چون برای خودم اتفاق افتاده که آقایی از من خوشش میومد بعد از من خواست...