ممنونم ازت دوست عزیزم خوشحالم که باهاتون آشنا شدم من بخاطر شغلم که البته الان چند ماهیه به علت خستگی فعلا کار نمیکنم باید مطالعم زیاد باشه و خداروشکر اکثر تایم روزانم و با مطالعه میگذرونم تا حدودی به...