واس خاطر خندیدن این همه عجز و ناله و احساس بدبختی می کنی؟
چی شده مگه؟
- - - Updated - - -
Stop بده که اگه همین جوری پیش بری آسیب می بینی
واس خاطر خندیدن این همه عجز و ناله و احساس بدبختی می کنی؟
چی شده مگه؟
- - - Updated - - -
Stop بده که اگه همین جوری پیش بری آسیب می بینی
سلام من اذیت نمیشم آدمای حسود خودشونو عذاب میدن من نحوه برخورد با این افرادو میخوام بدونم همون عادی خودم هستم باشم؟ یا رفتارم باید در مقابل چنین افرادی تغییر کنه؟
سلام کسی که دروغ میگه امکانش هست که بعد ازدواج هم به دروغگوییش ادامه بده
برید پیش مشاوره خانواده