سلام ممنون از نظرتون:72::72:
یه مدته ندیدمشون میخام چند روز بعد برم پیششون، بهانه هم جور هست!! اما خب خلقیاتشون بنظرم جوری نیست که بخوان به این زودی ها پا پیش بزارن...منم بدم میاد از اینکه همش منتظر...
سلام ممنون از نظرتون:72::72:
یه مدته ندیدمشون میخام چند روز بعد برم پیششون، بهانه هم جور هست!! اما خب خلقیاتشون بنظرم جوری نیست که بخوان به این زودی ها پا پیش بزارن...منم بدم میاد از اینکه همش منتظر...
ممنون از توجهتون:72::72:
یعنی بنظرتون راه دیگه ای نیست؟؟
برام مهمه خیلی