یکشنبه 20 فروردین 96, 23:16
اصلا صحبت مسایل مالی نشد که بخاد دلیلشون این باشه .معلومه ظاهرم به دلشون ننشسته .
هنوز تو شوکم و ناراحتم
چهارشنبه 09 فروردین 96, 21:46
سلام
من اصلا نگران مشکل مالی نیستم . میتونم یه کار پاره وقتم انجام بدم تا زودتر به نتایج مالی برسم.
نگرانی اصلیم ظاهر و قد و قامتم هست .جلوی دختر که نمیگم زشت هستم خودش میبینه .
اگر این کیس نشه...
دوشنبه 07 فروردین 96, 19:48
سلام سال نو شما مبارک
در مورد کار به طور گذرا از لیسانس انجام میدادم ولی فقط خرج روزمره بود . موقع ارشدم به دلیل سختی رشته وقت آنچنانی نمیموند ولی بعد از پایان سربازی الان شش ماهه مشغول به کارم...
یکشنبه 06 فروردین 96, 19:41
سلامپسری ۲۶ ساله هستم . فوق لیسانس .مشکل من خصوصیات ظاهری منه . قدم کوتاهه تقریبا ۱۷۰ و به لحاظ جثه هم لاغرم تقریبا ۶۰ کیلوگرم ولی کلا ریزه هستم .از طرفی زیبا هم نیستم و تقریبا میشه گفت زشت هم هستم ....