سه شنبه 09 آبان 96, 18:09
خوب !خوب! میبینم که بعد من کسی نیومده خاطره تعریف کنه .خوب عیب نداره من دوباره یه خاطره تعریف میکنم تا شماها وقت کنین بیاین و لحظات زیباتون رو باما شریک کنین.
خوب اما خاطره:122:
محرم امسال خدا...
سه شنبه 09 آبان 96, 17:39
سلام !سلام! چند روزی میشه که این تاپیک رو دیدم وهمش میخواستم منم اینجا از ویژگی های مثبت همسرم بنویسم که بالاخره امروز فرصتش پیش اومد و اما
خصوصیات مثبت همسر من :
به خانوادم خیلی احترام میزاره...
پنجشنبه 04 آبان 96, 16:43
سلام دوباره !!!امروز تازه متوجه شدم که قبلا عضو های عادی نمیتونستن اینجا خاطره بنویسن و تازگیا به لطف آقای به دنبال خوشبختی و مدیر محترم برای همه آزاد شده .خیلی ممنون!!! بعد ازاین مورد باید بگم بین...
چهارشنبه 03 آبان 96, 18:58
سلام به همگی !!!
بعد از یه مدت طولانی دوباره برگشتم به جمع گرمتون.تو این مدت کلی اتفاق های خوب و بد افتاد که حسابی سرمون رو شلوغ کرد .اما خداروشکر الان اوضاع آرومه .وقتی خاطرات دوستان رو خوندم خیلی...