من خودم متوجه انفعالم تو رابطه شدم. بگید چطور اثراتش و کمتر و کمتر کنم و نقشم دوبار پر رنگ بشه درست حدس زدید بخاطر کم کاری خودم زندگیم از دستم خارج شده و دلیل دیگه اعتماد زیاد از حد ب همسرم شاید.
من خودم متوجه انفعالم تو رابطه شدم. بگید چطور اثراتش و کمتر و کمتر کنم و نقشم دوبار پر رنگ بشه درست حدس زدید بخاطر کم کاری خودم زندگیم از دستم خارج شده و دلیل دیگه اعتماد زیاد از حد ب همسرم شاید.
همسرم توقعات منطقی از من داره متاسفانه من خیلی فراموش کارم.
ایشون احساس میکنند که من قابلیت دفاع از رابطه با اون وندارم در واقع هنوز بچه ام و مردانه فکر نمیکنم. بنابراین نمیشه بهم تکیه کرد و اینکه...