سلام .واسه منم خیلی دعا کنید.انشاالله همه حاجت روا بشن:323:
سلام .واسه منم خیلی دعا کنید.انشاالله همه حاجت روا بشن:323:
خیلی واضح و محترمانه به ایشون بگو من هیچ علاقه ای به شما ندارم و این دختر رو از بلاتکلیفی درار.اگه یه دختر بدونه پسری بهش علاقه نداره کاملا منطقی می پذیره.من نمیدونم چرا شما فکر میکنی ایشون نمیخوا...
سلام عزیزم.من الان 3 سال ازدواج کردم .و دقیقا شرایط تو رو داشتم ،یعنی هیچ وقت همسرم پشتم نبوده .زمان عقدم همین طور بود.هر چی مادر و خواهرش میگفتن بی چون و چرا قبول میکرد و هیچ وقت حق رو به من نمیداد...