چهارشنبه 08 شهریور 96, 16:08
سلام به همگی. از وقتی که گذاشتین خیلی خیلی خیلییی ممنونم. ببخشید که جواب دادنم طول کشید. راهنمایی هاتونو خونده بودم و داشتم فکر میکردم. به این فکر میکردم که واقعا میخوام فراموش کنم یا نه؟ به قول...
یکشنبه 05 شهریور 96, 22:04
یکشنبه 05 شهریور 96, 21:17
نه یادم نمیاد. میفهمم تقریبا که منظورتون چیه. زمان مرهم هر دردیه. درسته. ولی خوب از 18 آبان 7 سالگی من اینهمه سال گذشته! یعنی این همه مدت باید بگذره تا خاطرات فراموش بشن؟:47:
یکشنبه 05 شهریور 96, 20:42
با سلام.
شبتون خوش.:328:
اسم من سحره. 24 سالمه. قبلا یه تاپیکی گذاشته بودم در رابطه با مسایلی که برام پیش اومده بود. همونطوری که گفته بودم همون موقع قطع رابطه کردم و سعی کردم زندگی خودمو از نو...