شنبه 29 اردیبهشت 97, 11:53
سلام
چون من هر دوی این راه ها رو تجربه کردم نظر خودم رو می گم
به نظر من گل و شیرینی راه خیلی بهتری هستش به چند دلیل:
علاوه بر پسر و دختر خانواده ها هم با هم آشنا می شن
توی محیط خونه خیلی...
دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 23:14
خود ارضایی یک عمل غیر طبیعی و کاملا ارادی هستش و مضر بودنش حداقل برای آقابون کاملا اثبات شده هستش
در اکثریت یا اقلیت بودن یک عقیده هیچ ارتباطی به درست بودن یا غلط بودنش نداره
یکشنبه 19 اردیبهشت 95, 18:16
سلام
با نظرات پرنیان یاسی به شدت موافقم
برادر شما تو یه برزخ فکری افتاده از یه طرف ارزش های خوانوادگی رو درست می دونه و از طرف دیگه هنجار هایی رو که در جامعه ی همسنش وجود داره روش تاثیر داره
از...
چهارشنبه 15 اردیبهشت 95, 13:39
persian girl
هیچوقت برای خوش اومدن یا خوش نیومدن هیچکس ازدواج نکن
همین حرفهایی که الان می شنوی فردا هم که ازدواج کنی یه جور دیگه بهت میگن
اجازه نده حرف دیگران مسیر زندگی تو رو تعیین کنه
اگر خودت...
دوشنبه 13 اردیبهشت 95, 13:29
ببینید من معتقدم پیشگیری خیلی بهتر از درمانه
من نمی خوام برادر شما بیاد یه تاپیک بزنه "یه ساله عقد کردم ولی چهره ی زنم به دلم نمی شینه" و ... که شما می تونید با یه جستجوی ساده تو همین سایت موارد...
یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 13:32
به نظر من با توجه به توصیفاتی که شما نوشتید برادر شما آمادگی ذهنی برای ازدواج نداره
تا زمانی که از خیال پردازبی و رویا بافی بیرون نیومده اجازه ندید ازدواج کنه تسلیم فشارش هم نشید
به نظر من ایشون یه...
یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 13:10
خانم عشق آفرین
اینکه شما در برخورد با خواستگارانتون به چه شکل برخورد می کنید کاملا به خودتون مربوطه لازم هم نیست اینجا درباره ی رفتارتون توضیح بدبد.
تمام صحبت من این بود که یک پسر از همچین برخوردی...
جمعه 10 اردیبهشت 95, 18:21
سلام
دلیلی نداره به خاطرسن شناسنامه ای برادرتون مانع ازدواجش بشید
ولی اگر فکر می کنید بلوغ فکری و پختگی لازم رو نداره حتما مانع ازدواجش بشید
به نظر من لازمه که شما (منظورم کل خانواده ی شماست) یه...
جمعه 10 اردیبهشت 95, 17:32
من فکر کنم نتونستم منظورم رو به خوبی بیان کنم
من هیچ کجا ننوشتم که چرا از وضعیت مالی طرف می پرسید یا اصلا نپرسید
هیچ وقت هم پسری که دستش تو جیب باباشه و تا حالا خودش پول درنیاورده رو مناسب ازدواج...
جمعه 10 اردیبهشت 95, 15:57
سلام
من قصد منحرف کردن بحث رو ندارم فقط می خوام به خانم عشق آفرین نکته ای رو یاداوری کنم
ایشون در بیان تجربیاتشون از اینکه آقایی که از ایشون خواستگاری کرده ناراحت شده اظهار تعجب کرده بودند.
من...
چهارشنبه 01 اردیبهشت 95, 18:55
سلام
ببین یکی از مشکلاتی که داری و خودت هم نمی دونی اینه که بیش از اندازه به مشکلاتت توجه می کنی.
نمی گم مشکلاتت رو انکار کن ولی بدون مشکلاتت وقتی تموم میشن که تو با یه روحیه ی قوی و محکم و با یه...
چهارشنبه 01 اردیبهشت 95, 18:20
سلام
من فکر می کنم شناخت همسر شما از جنس مخالف بسیار بسیار ضعیف است
او شما را یک پسر می بیند و رفتار هایی انجام می دهد که در جمع پسرونه ارزش محسوب می شود (البته نه هر جمع پسرونه ای)
احتمالا شوخی...
جمعه 27 فروردین 95, 22:43
دوست من
چون من خودم 4 سال شهرستان و به دور از خانواده درس خوندم می خوام برات یه چندتا توصیه داشته باشم
1- دور رابطه با دخترها رو به طور کلی خط بکش هیچ کس از این کارها به جایی نرسیده که تو دومیش...
پنجشنبه 26 فروردین 95, 16:40
من خودم پسرهایی رو میشناسم که حاضر نیستن رابطه ی ساده ی معمولی در حد چت داشته باشن چه برسه به رابطه ی جنسی!!! همه ی انسان ها شبیه به افرادی که در اطراف شما وجود دارند نیستند:305:
سه شنبه 24 فروردین 95, 21:50
سلام
خواهر بزرگوارم من فکر می کنم مشکلی که شما دارید اینه که صرفا می خواهید ازدواج کنید.
ازدواج کردن که هنر نیست مهم اینه که شما یک شخص مناسب برای کل زندگیتون انتخاب کنید.
من درک نمیکم که چرا از...
یکشنبه 22 فروردین 95, 14:06
سلام
ببین برادر من اگه قصدت اینه که با اون دختر خانوم ازدواج کنی بدون که همچین دخترایی هیچوقت زن زندگی نمیشن.
اگر هم قصدت خوشگذرونی و پر کردن تنهاییت هستش این راهش نیست. وقتی بهت پیغام میده که نمی...
چهارشنبه 18 فروردین 95, 01:43
سلام عرض می کنم خدمت تمام اعضای تالار همدردی
همین اول کار بگم من مدتی هست که مشکلاتی رو که تو تالارمطرح میشه رو می خونم و سعی می کنم ازشون درس بگیرم و اصلا خودم رو واجد شرایط مشاوره دادن به کسی...